5 nyttige funksjoner i Mobilt Bedriftsnett fra Telenor 2


Kan du utnytte bedriftens mobilløsning på en bedre måte?

Mange bedrifter svarer sjelden på telefonhenvendelser, og mange ringer ikke opp igjen på ubesvarte anrop. Resultatet kan være tapte inntekter, og at bedriften blir oppfattet som uprofesjonell. Se hvordan du kan fikse det. 

5 nyttige funksjoner i Mobilt Bedriftsnett fra Telenor 1

 

5 tips som gjør din bedrift mer profesjonell

I denne artikkelen skal du få se 5 nyttige funksjoner i Mobilt Bedriftsnett fra Telenor, og hvordan disse kan gjøre at din bedrift fremstår som mer profesjonell i håndtering av innkommende anrop til bedriften din. 

Se videoen her i denne linken eller i avspilleren nedenfor.


 

En bedre måte å handle på

En viktig del av min jobb, er å hjelpe bedrifter å ta ut potensialet i den markedsledende løsningen Mobilt Bedriftsnett fra Telenor.

Her gir vi deg et raskt innblikk i 5 nyttige funksjoner, som bidrar til god håndtering av innkommende anrop til bedriften din.

 

5 nyttige funksjoner i Mobilt Bedriftsnett fra Telenor 4

 

1. Automatisk nummeroppslag

   

En veldig nyttig funksjon i Mobilt Bedriftsnett, er nummeroppslag.

Når du mottar anrop fra et ukjent nummer, får du automatisk nummeroppslag mot 1881. På denne måten kan du se hvem som ringer, selv om du ikke har nummeret i kontaktlisten.

Dersom anropet kommer via en av bedriftens ringesløyfer, får du også opp hvilken ringesløyfe innringer kommer gjennom. Praktisk ikke sant.

 

Mobilt bedriftsnett

2. "Sett over"-funksjonen

En sentral funksjon og nyttig funksjon i Mobilt Bedriftsnett er "Sett over" funksjonen.

Når du har besvart et anrop kan du enkelt sette over anropet til riktig person ved hjelp av "sett over"-knappen.

Når du trykker på «sett over», kan du sette over til en person i din private kontaktliste, eller til en kollega via bedriftskatalogen.

  • PS! Din private kontaktliste blir aldri delt med bedriften....

Automatisk nummeroppslag og sett over

 

3. Status (Møte, Ferie, etc)

I bedriftskatalogen vil du alltid ha oppdatert status på dine kolleger og kan se om de er i en samtale, har fri, er i et møte, eller om de er borte på grunn av sykdom.

  • Ved å oppdatere din egen status, vil du ha mulighet til å velge hva som skal skje med innkommende anrop mens denne statusen er aktiv.
  • I ferien kan du for eksempel velge at alle direkteanrop skal viderekobles til bedriftens sentralbord.
  • Du kan også sette en sluttdato for viderekoblingen, slik at du ikke glemmer å fjerne viderekoblingen når du er tilbake på jobb.

Sett status

4. Alternativt visningsnummer

Dette er en smart funksjon som du bør bli bedre kjent med.

Ved å aktivere alternativt visningsnummer, kan du ringe ut fra din mobiltelefon med bedriftens hovednummer.

Det vil si at mottaker av anrop blir oppringt fra din bedrift sitt hovednummer. Dette aktiveres enkelt i mobilapplikasjonen, og er en funksjon vi i AGS selv bruker mye i salgssammenheng.

 

Alternativ visningsnummer

 

5. Operatør- og anropshåndtering

Dersom en kunde har ringt via en av bedriftens ringesløyfer, uten at man har kunnet besvare anropet, vil man få et ubesvart anrop i Mobilt Bedriftsnett.

  • For eksempel kan det forekomme ubesvarte anrop der innringer har ønsket å snakke med support.
  • Før jeg ringer tilbake trykker jeg inn på anropet for å kontrollere om anropet har blitt håndtert av en kollega.
  • Dette sikrer at ubesvarte anrop blir tatt hånd om, samtidig som man ikke ringer tilbake unødvendig.

5 nyttige funksjoner i Mobilt Bedriftsnett fra Telenor 5

Brukervennlig operatør- og anropshåndtering

Om du ikke ønsker å motta anrop fra en ringesløyfe du er medlem av, kan du enkelt logge deg av.

Du kan også, ved hjelp av operatørhåndtering, styre andre operatører i ringesløyfene du er medlem av.

Dette kan for eksempel være nyttig om en kollega er syk og har glemt å logge seg av.

 

Anropshåndtering

 

Oppsummering & konklusjon

Med en fantastisk løsning i Mobilt Bedriftsnett, dekning i verdenstoppen, 24/7/365 kundeservice, lokal forhandleroppfølging og mye mye mer, er Telenor valget flertallet av norske bedrifter faller på når de skal velge telefoniløsning.

Ønsker du informasjon om våre kurs i bruken av Telenor Mobilt Bedriftsnett, eller bruker dere en annen operatør og ønsker å vurdere en løsning fra Telenor? Da kan dere gjerne kontakte meg for en prat.

 

5 nyttige funksjoner i Mobilt Bedriftsnett fra Telenor 6

 

Ta en kikk på flere tips for mobilbruk i bedriften 

Her kan du ta en kikk på flere tips på hvordan du kan bruike Telenor Mobilt Bedriftsnett og tips på hva du bør tenke på når du skal anskaffe mobilløsning for bedriften.

 

Se flere tips på vår Youtube kanal

Se flere smarte og nyttige tips på vår YouTube kanal!
Vi legger til nye videoer hver uke, så følg med og abonner på kanalen vår. 

Du kan se flere tips på Youtube her

Følg med på Youtube kanalen vår

Ta kontakt med oss eller meld deg på

Nå kan du automatisk få ferske og spennende IT nyheter og tips fra vår blogg hver uke 

Ring oss på 33 29 10 00, send en e-post til dinitavdeling@ags.no eller bruk kontaktskjema.


Kontakt oss