Slik setter du opp Anropshåndtering - Telenor Mobilt Bedriftsnett

Med anropshåndtering i Telenor Mobilt Bedriftsnett løsning kan du enkelt sette opp hva som skal skje hvis du ikke svarer telefonen eller når du er opptatt i en samtale.

Slik gjør du det!

Du kan starte med å åpne Telenor Mobilt Bedriftsnett Appen.

  • Så trykker vi på de tre strekene øverst i venstre hjørnet.
  • Her åpner det seg da en meny.
  • Her kan du velge <anropshåndtering>.

Hvordan bruke Anropshåndtering - Telenor Mobilt Bedrifsnett 1

Viderekobling av samtale ved ikke svar

Når du er inne på viderekobling funksjonen, kan du velge imellom flere alternativ for håndtering ved ikke svar.  Her kan du velge hvor samtalen skal rutes og etter hvilken tid den skal rutes.

Hvordan bruke Anropshåndtering - Telenor Mobilt Bedrifsnett 2

Hvor lenge

Du har også mulighet til å velge hvor mange sekunder det skal gå før løsningen viderekobler samtalen.

vordan bruke Anropshåndtering - Telenor Mobilt Bedrifsnett

 

Viderekobling av samtale ved opptatt

Du har også mulighet i  anropshåndteringen  i Telenor Mobilt Bedriftsnett til å velge hvor samtalen skal rutes hvis du er opptatt i en annen telefonsamtale.

Viderekobling av samtale ved ikke svar Når du er inne på viderekobling funksjonen, kan du velge imellom flere alternativ for håndtering ved ikke svar.  Her kan du velge hvor samtalen skal rutes og etter hvilken tid den skal rutes.

 

Se flere tips om Telenor Mobilt Bedriftsnett.

Med Moblit Bedriftsett får du en smart sentralbord og kommunikasjonsløsningen for bedriften. Her kan du se flere tips om hvordan Telenor Mobilt Bedriftsnett kan hjelpe deg. Se disse 3 tipsene på hvordan du kan bruke Telenor Mobilt Bedriftsentt til å gjøre hverdagen enklere.

 

Konklusjon

Ønsker du hjelp til å få satt opp Telenor Mobilt Bedriftsnett, eller du er på jakt etter ny mobil og data løsning for bedriften, ta kontakt med oss.

 

Mobilløsninger levert av AGS

Vi leverer løsninger for bedrifter fra Telenor og Nortel med gunstige abonnement, sentralbord og god dekning. Nå kan du være trygg på at du er tilgjengelig for kundene dine.

New call-to-action

Jeg er interessert, ta kontakt med meg