Mange bedrifter svarer sjelden på telefonhenvendelser, og mange ringer ikke opp igjen på ubesvarte anrop. Resultatet kan være tapte inntekter, og at bedriften blir oppfattet som uprofesjonell. Se hvordan du kan fikse det.
I denne artikkelen skal du få se 5 nyttige funksjoner i Mobilt Bedriftsnett fra Telenor, og hvordan disse kan gjøre at din bedrift fremstår som mer profesjonell i håndtering av innkommende anrop til bedriften din.
En viktig del av min jobb, er å hjelpe bedrifter å ta ut potensialet i den markedsledende løsningen Mobilt Bedriftsnett fra Telenor.
Her gir vi deg et raskt innblikk i 5 nyttige funksjoner, som bidrar til god håndtering av innkommende anrop til bedriften din.
En veldig nyttig funksjon i Mobilt Bedriftsnett, er nummeroppslag.
Når du mottar anrop fra et ukjent nummer, får du automatisk nummeroppslag mot 1881. På denne måten kan du se hvem som ringer, selv om du ikke har nummeret i kontaktlisten.
Dersom anropet kommer via en av bedriftens ringesløyfer, får du også opp hvilken ringesløyfe innringer kommer gjennom. Praktisk ikke sant.
En sentral funksjon og nyttig funksjon i Mobilt Bedriftsnett er "Sett over" funksjonen.
Når du har besvart et anrop kan du enkelt sette over anropet til riktig person ved hjelp av "sett over"-knappen.
Når du trykker på «sett over», kan du sette over til en person i din private kontaktliste, eller til en kollega via bedriftskatalogen.
I bedriftskatalogen vil du alltid ha oppdatert status på dine kolleger og kan se om de er i en samtale, har fri, er i et møte, eller om de er borte på grunn av sykdom.
Dette er en smart funksjon som du bør bli bedre kjent med.
Ved å aktivere alternativt visningsnummer, kan du ringe ut fra din mobiltelefon med bedriftens hovednummer.
Det vil si at mottaker av anrop blir oppringt fra din bedrift sitt hovednummer. Dette aktiveres enkelt i mobilapplikasjonen, og er en funksjon vi i AGS selv bruker mye i salgssammenheng.
Dersom en kunde har ringt via en av bedriftens ringesløyfer, uten at man har kunnet besvare anropet, vil man få et ubesvart anrop i Mobilt Bedriftsnett.
Om du ikke ønsker å motta anrop fra en ringesløyfe du er medlem av, kan du enkelt logge deg av.
Du kan også, ved hjelp av operatørhåndtering, styre andre operatører i ringesløyfene du er medlem av.
Dette kan for eksempel være nyttig om en kollega er syk og har glemt å logge seg av.
Med en fantastisk løsning i Mobilt Bedriftsnett, dekning i verdenstoppen, 24/7/365 kundeservice, lokal forhandleroppfølging og mye mye mer, er Telenor valget flertallet av norske bedrifter faller på når de skal velge telefoniløsning.
Ønsker du informasjon om våre kurs i bruken av Telenor Mobilt Bedriftsnett, eller bruker dere en annen operatør og ønsker å vurdere en løsning fra Telenor? Da kan dere gjerne kontakte meg for en prat.
Her kan du ta en kikk på flere tips på hvordan du kan bruike Telenor Mobilt Bedriftsnett og tips på hva du bør tenke på når du skal anskaffe mobilløsning for bedriften.
Vi leverer løsninger for bedrifter fra Telenor og Nortel med gunstige abonnement, sentralbord og god dekning. Nå kan du være trygg på at du er tilgjengelig for kundene dine.