Thumbs Linkedin Pål telenor

 

Hvordan har Telenor sitt PC-sentralbord blitt enda bedre? 

I denne artikkelen skal vi gå igjennom hva som har gjort at PC- sentralbordet til Telenor har blitt enda bedre.
Det blir sett på temaer som: Anropsfeltet, Bedriftskatalogen, Nyheten MBN SMS, Anropsloggen, Mine køer og til slutt Operatørinnstillinger. 

Se bloggsaken i videoform eller les hele innlegget her! 

Se videoen her i denne linken eller i avspilleren nedenfor.

 

 

Anropsfeltet

Her får du opp innkommende anrop med nummeroppslag mot bedriftskatalogen eller 1881.
I anropsfeltet ser du også hvilken kø anropet kom inn på.

Bedriftskatalogen

Her ser du alle interne og eksterne brukere, og de forskjellige køene. Du ser status på de ulike brukerne, og kan enkelt se om noen i bedriften er opptatt. Herfra kan du sette over aktive anrop direkte, eller du kan velge <konsulter> for å snakke med den aktuelle personen før du setter videre anropet.
Du har også mulighet til å sende en melding internt angående anropet, med egne maler, og automatisk utfylling av innringers navn og nummer.

Nyheten MBN SMS

Med den helt nye funksjonen MBN SMS kan du sende SMS fra de ulike kønumrene, for eksempel support, og du kan enkelt filtrere og sende SMS til ulike grupper.
Mottakerne kan svare tilbake på SMS. Svaret kommer da tilbake til sentralbordet, og alle sentralbord-operatørene dine kan lese meldingene og følge hele SMS-loggen.

 

1Telenors PC-sentralbord har blitt enda bedre

 

 

Anropsloggen

I sentralbordets anropslogg får du en oversikt over alle anrop til alle køene du er medlem av, dette uavhengig av om anropet var innom deg eller ikke. På denne måten får du en god oversikt over anropsaktiviteten i bedriften, og kan enkelt se, og håndtere, ubesvarte anrop.
Denne muligheten for kvalitetssikring er en kilde til mer salg, og et bedre etterlatt inntrykk for innringere til bedriften din.

<Mine køer>

I panelet <Mine Køer> vises alle køene du som operatør er medlem av og besvarer anrop på.
Her ser du blant annet hvilke køer du er logget inn i, og hvor mange operatører som er innlogget i den enkelte køen. Det er også enkelt å logge deg selv og andre inn og ut av køene.

Operatørinnstillinger

Operatørinnstillinger ligger enkelt tilgjengelig, og her kan administrator gjøre endringer på køer.
Man kan legge til og fjerne medarbeidere fra køer, endre hvilke prioriteringer som skal gjelde ved anrop til køene, og definere hvem som skal ha tilgang til MBN SMS.
Under innstillinger kan du også legge til, endre og slette meldingsmaler på en enkel måte.

 

 

2Telenors PC-sentralbord har blitt enda bedre

Dette var en rask gjennomgang av noen av mulighetene i det nye sentralbordet til Telenor.
Er det noe du ikke fikk svaret på i denne bloggen er det bare å ta kontakt med oss! 

 

Har du noen spørsmål til oss om Telenor?

Du kan gjerne kontakte meg for en mobilprat, så kan vi se hvordan din bedrift kan få mest mulig glede av en mobilløsning fra Telenor.



Telenors PC-sentralbord har blitt enda bedre

 

 

Under finner du 3 bra tips som kan komme til nytte dersom du vil velge riktig mobilabonnement!
Hvis du ser noe du kunne tenke deg å teste ut i din bedrift, ja da er det bare å ta kontakt med oss. 

 

Se flere tips på vår Youtube kanal

Se flere smarte og nyttige tips på vår YouTube kanal!
Vi legger til nye videoer hver uke, så følg med og abonner på kanalen vår. 


Du kan se flere tips på Youtube her

Følg med på Youtube kanalen vår

 

Ta kontakt med oss

Ønsker du å ta kontakt med oss for å ta en prat om Microsoft 365, sikkerhet eller drift av IT-tjenester så ring oss gjerne på 33 29 10 00, eller send en e-post til dinitavdeling@ags.no..

Kontakt oss