kundesenter
Vi i AGS dinitavdeling.com har i løpet av høsten fått på plass en løsning som vi mener virkelig skal øke kvaliteten på våre tjenester for våre kunder. Vi har hele tiden som mål å bli raskere og bedre på å hjelpe våre kunder, og med dette tiltaket mener vi at vi har økt kvaliteten på vår service.

 



 

Alltid inne, klar til å hjelpe.

Mange mindre IT bedrifter har ikke mulighet til å tilby dedikert hjelp til sine kunder. Det er dyrt å ha fast hjelp inne hele tiden, men dette ser vi i AGS dinitavdeling.com som en god investering for våre kunder. Vi har nå ressurser som alltid er inne og klar til å hjelpe deg når du har problemer.  Rask respons, rask løsning på data trøbbel, mener vi gir mer fornøyde kunder.

Med fjernstyring er vi der når du trenger oss.

Ved hjelp av fjernstyring kan vi med din tillatelse overta maskinen du har problem med og gi deg hjelp umiddelbart. Du trenger ikke å vente på at noen skal ta turen ut til deg, eller betale dyrebar reisetid for å løse små problemer. Her bruker vi tiden kun til å løse problemet som du har. Har du serviceavtale med oss er bruk av fjernstyringprogramvare inkludert i prisen også.

Små problemer, store hindringer.

Vi har alle opplevd at små datatrøbbel kan gi full stopp i arbeidsdagen. F.eks. får du ikke betalt regninger i nettbanken fordi Java ikke fungerer skikkelig. Lite problem å fikse, men skaper store hindringer i arbeidsdagen til de som blir rammet. Med hurtig support er dette løst raskt og enkelt, og du kan jobbe videre. Smart, ikke sant?

Kundesenteret -ikke bare til å løse datatrøbbel.

Du kan selvfølgelig bruke kundesenteret til å løse data trøbbel som du har, men du kan også bruke kundesenteret til så mye mer.  Vi kan hjelpe deg å installere, oppgradere programvare, eller kanskje rense opp på maskinen. Trenger du hjelp til ditt Office 365 abonnement, legge til eller fjerne brukere eller e-post adresser, så er kundesenteret stedet å henvende seg til.

Walk-inn.

Ønsker du å levere maskinen din inn til oss f.eks. for å oppgradere den til Windows 8.1.? Eller maskinen din ikke starter opp, og du vil ha hjelp til å få den til å fungere igjen? Kom inn til oss med den da vel. Vi har til og med lånemaskin som du kan få med deg til din egen er ferdig.

Sertifisert hjelp.

Du kan være trygg på at våre folk på kundesenteret har riktig kompetanse og sertifiseringen til å hjelpe deg. AGS kundesenter gjennomgår kontinuerlig opplæring og har sertifisering på Microsoft Operativsystem, antivirus, våre løsninger og programvare.

Det er lett å bruke oss

Ring oss på 33 29 10 00, send en e-post til dinitavdeling@ags.no eller bruk kontaktskjema.

Kontakt oss