intro
Fredag den 15. februar var AGS dinitavdeling på besøk hos Microsoft Norge. Der var vi invitert til å holde et innlegg på Partner Marketing Community om hvordan AGS dinitavdeling har brukt web, sosiale medier, seminarer og kundemøter aktivt i vår markedsføring av AGS dinitavdeling og Microsoft nettskyen.


Olav Raaen fra Microsoft Norge holdt en bra innlegg om Microsoft visjoner om fremtidens it-hverdag. Hvordan Microsoft ser på seg selv som et firma som skal levere de beste "enheter og tjenester" for brukere og bedrifter. Enheter og tjenester som snakker sammen, synkroniseres over nettbrett, mobil og pc, og som fungerer sømløst i nettskyen.

Et eksempel på dette er den nye Office 2013 som vi hadde en artikkel om tidligere.
Du kan lese den her, eller klikk deg inn på våre nye Office 2013 sider på hjemmesiden våre.

NyeOffice2013


Susanne Blindheim fra Microsoft Norge fortalte om de nye spennende arrangemanger som kommer for oss Microsoft Partnere. Microsoft har vel aldri lansert så mange nye spennende produkter og versjoner av sine flaggskip produkter noen gang så her må man bare bli med på det meste for å lære slik at vi kan hjelpe våre kunder til å få ta del av den nye spennende it-hverdagen.

Etter vårt innlegg om hvordan vi i AGS dinitavdeling markedsfører oss fikk vi et morsomt og spennende innlegg fra finn.no om hvordan de bruker markedsføring til sine sider. Her  fikk vi se  artige "e-post" henvendelser og tidlig reklamefilm historie fra finn.no's unge dager.

Vi takker Microsoft for at vi fikk lov å være med å bidra, dette synes vi i AGS dinitavdeling både var spennende og morsomt å være med på. Vi ser frem til neste gang.