I dette tipset skal du få se hvordan du lager mulighet for å delta på Teams på alle møter du oppretter i Outlook.
Slik lager du en mulighet for de andre deltakerne til å bli med på Teams som standard.
Det er praktisk, nå som de fleste møter er online vil det være naturlig at noen av deltakerne på møtet vil delta på Teams og ikke fysisk i møtet.
Der du før kanskje bare hadde fysisk møter, er nå muligheten for at noen deltar fysisk og andre deltar online mye mer vanlig og naturlig.
Med funksjonen aktivert i Outlook, vil du automatisk legge til link til å være med på Teams i alle møtene du oppretter
Da gir du deltakerne mulighet til å selv velge om de vil delta fysisk eller via Teams.
Du kan begynne med å starte opp Outlook.
For å aktivere alle-møter-på-Teams-funksjonen trenger du bare å fullføre 4 enkle steg. Ja, du leste riktig kun 4 enkle steg.
Start først med å velge <Fil> på menyen her opp til venstre.
Så klikker du deg ned her der det står <Alternativer> så kommer du enkelt inn på alle innstillingene i Outlook.
Inne på <alternativer for Outlook> kan du velge <Kalender> så er du nesten klar.
Det siste avgjørende steget tar du her, ved å huke av på <Legg til nettmøte for alle møter> slik som dette.
Avslutt med å velge <OK> så er du klar for at alle absolutt alle møtene dine kommer med link for Teams.
Nå kan du opprette et nytt møte i Outlook og teste det ut.
Og vipps så har du automatisk link til Teams møte som et alternativ på møtene dine.
Smart ikke sant.
Få rask hjelp til store og små utfordringer som tar arbeidstiden fra deg. Med en supportavtale kan du bruke mer tid på det du er god på, og mindre penger på uforutsette IT-problemer. Med rask svartid og ubegrenset support fra Microsoft 365 sertifiserte teknikere får du et forutsigbart IT-budsjett