Magisk-startmenu-i-Windows-Thumb2

 

Magisk startmeny triks gjør jobben enklere

Se dette magiske trikset som gjør det enklere å jobbe med Word, Excel, Powerpoint, OneNote og Outlook via startlinjen og startmenyen i Windows 10

Se videoen her i denne linken eller i avspilleren nedenfor.

 

Enklere å jobbe med dokumenter rett fra startmenyen

Med denne funksjonen finner du enkelt de siste dokumentene du jobbet på i Word bare ved å høyreklikke på ikonet på startlinjen. Du kan bruke det samme trikset på presentasjoner i Powerpoint eller regneark i Excel. De fleste programmene i Office 365 og Office familien vil fungere på denne smarte måten.

 

Fest dokumenter til menyen

Du kan også feste dokumenter som du vanligvis jobber kontinuerlig med eller mye på, så slipper du å finne frem til dokumentet hver gang du skal bruke det. Da slipper du å finne frem på Sharepoint, Onedrive, eller lette i en mappestruktur. Dokumentet kan enkelt feste ved å høyreklikk på det og velge <fest til denne listen>.

Magisk startmeny i Windows 10

 

Outlook fra startmenyen

Høyreklikker du på Outlook ikonet på startmenyen vil du kunne utføre og starte opp oppgaver selv om ikke Outlook er startet.  Det betyr at du kan lage en ny e-post, opprette en avtale eller kontakt rett fra startmenyen.

Magisk startmeny i Windows 10

 


Se flere tips på vår Youtube kanal

Se flere smarte og nyttige tips på vår YouTube kanal!
Vi legger til nye videoer hver uke, så følg med og abonner på kanalen vår.

Du kan se flere tips på Youtube her

Ta kontakt eller meld deg på

Nå kan du automatisk få ferske og spennende IT nyheter og tips fra vår blogg hver uke 

Ring oss på 33 29 10 00, send en e-post til dinitavdeling@ags.no eller bruk kontaktskjema.


Kontakt oss