Magisk startmeny triks gjør jobben enklere
Se dette magiske trikset som gjør det enklere å jobbe med Word, Excel, Powerpoint, OneNote og Outlook via startlinjen og startmenyen i Windows 10
Enklere å jobbe med dokumenter rett fra startmenyen
Med denne funksjonen finner du enkelt de siste dokumentene du jobbet på i Word bare ved å høyreklikke på ikonet på startlinjen. Du kan bruke det samme trikset på presentasjoner i Powerpoint eller regneark i Excel. De fleste programmene i Office 365 og Office familien vil fungere på denne smarte måten.
Fest dokumenter til menyen
Du kan også feste dokumenter som du vanligvis jobber kontinuerlig med eller mye på, så slipper du å finne frem til dokumentet hver gang du skal bruke det. Da slipper du å finne frem på Sharepoint, Onedrive, eller lette i en mappestruktur. Dokumentet kan enkelt feste ved å høyreklikk på det og velge <fest til denne listen>.
Outlook fra startmenyen
Høyreklikker du på Outlook ikonet på startmenyen vil du kunne utføre og starte opp oppgaver selv om ikke Outlook er startet. Det betyr at du kan lage en ny e-post, opprette en avtale eller kontakt rett fra startmenyen.
Få Microsoft 365 levert av AGS
AGS IT-partner har spisskompetanse i implementering og support av Microsoft 365. Vi hjelper deg med skreddersydde løsninger som kan øke produktiviteten og datasikkerheten i din organisasjon med de samme prisene som hos Microsoft.