AGS Bloggen

Hvordan bruke Anropshåndtering - Telenor Mobilt Bedriftsnett

Skrevet av Alexander Renberg | 10. januar 2018

 

Slik setter du opp Anropshåndtering - Telenor Mobilt Bedriftsnett

Med anropshåndtering i Telenor Mobilt Bedriftsnett løsning kan du enkelt sette opp hva som skal skje hvis du ikke svarer telefonen eller når du er opptatt i en samtale.

Slik gjør du det!

Du kan starte med å åpne Telenor Mobilt Bedriftsnett Appen.

  • Så trykker vi på de tre strekene øverst i venstre hjørnet.
  • Her åpner det seg da en meny.
  • Her kan du velge <anropshåndtering>.

Viderekobling av samtale ved ikke svar

Når du er inne på viderekobling funksjonen, kan du velge imellom flere alternativ for håndtering ved ikke svar.  Her kan du velge hvor samtalen skal rutes og etter hvilken tid den skal rutes.

Hvor lenge

Du har også mulighet til å velge hvor mange sekunder det skal gå før løsningen viderekobler samtalen.

 

Viderekobling av samtale ved opptatt

Du har også mulighet i  anropshåndteringen  i Telenor Mobilt Bedriftsnett til å velge hvor samtalen skal rutes hvis du er opptatt i en annen telefonsamtale.

 

Se flere tips om Telenor Mobilt Bedriftsnett.

Med Moblit Bedriftsett får du en smart sentralbord og kommunikasjonsløsningen for bedriften. Her kan du se flere tips om hvordan Telenor Mobilt Bedriftsnett kan hjelpe deg. Se disse 3 tipsene på hvordan du kan bruke Telenor Mobilt Bedriftsentt til å gjøre hverdagen enklere.

 

Konklusjon

Ønsker du hjelp til å få satt opp Telenor Mobilt Bedriftsnett, eller du er på jakt etter ny mobil og data løsning for bedriften, ta kontakt med oss.

 

Mobilløsninger levert av AGS

Vi leverer løsninger for bedrifter fra Telenor og Nortel med gunstige abonnement, sentralbord og god dekning. Nå kan du være trygg på at du er tilgjengelig for kundene dine.