29 November hadde vi et seminar hvor vi hadde foredrag om Sharepoint og CRM. Disse tjenestene har vært tilgjengelig for små og mellomstore bedrifter i noen år men dere har vært litt forsiktige med å ta dem i bruk. Først det siste halvåret har vi sett at interessen for CRM og Sharepoint begynner å øke.
Sharepoint og CRM har tradisjonelt vært brukt av store bedrifter. Hvorfor det? Disse programmene har rett og slett vært for dyre for små bedrifter. Funksjonaliteten som ligger i CRM og Sharepoint er like nyttig for SMB som for store bedrifter. Office 365 gir dere tilgang til disse tjenestene for noen få tiere i måneden.
På seminaret presenterte vi 4 kundecaser som viste hvilke konkrete utfordringer vi klarte å løse ved hjelp av CRM og Sharepoint. Vi har jobbet med SMB bedrifter i mange år og vet veldig godt hva dere sliter med. Og vi vet at mange av deres utfordringer kan løses med Sharepoint og CRM. SMB bedrifter og store firmaer har forskjellige utfordringer men de kan løses ved hjelp av samme program.
Vanskelig å få tilgang til filene utenfra? Dårlige timeregistreringsrutiner? Ønsker å ISO sertifisere seg uten å investere i dyre projektsyringssystemer? Ønsker å øke salget og få nye kunder uten å ansette flere selgere? Alt dette og mye mer kan vi løse ved hjelp av CRM og Sharepoint. Dere får profesjonelle løsninger som er enkle å bruke og som ikke krever store investeringer og lang opplæring.
De fleste av de som var på seminaret kjente seg igjen i de kundecasene som ble presentert. Vi har hatt stor pågang fra kunder som nå ser hva CRM og Sharepoint kan bety for dem.
Ta kontakt med oss på sharepoint@ags.no eller besøk våre websider.
Følg oss på facebook eller twitter eller se flere av våre video på youtube.
Ring oss på 33 29 10 00, send en e-post til dinitavdeling@ags.no eller bruk kontaktskjema.