AGS Bloggen

Hvordan bruke Min Svartjeneste på Telenor Mobilt Bedriftsnett

Skrevet av Alexander Renberg | 1. november 2017

 

Min Svartjeneste fra Telenor gir beskjed

Vi har alle vært der; du sitter i et møte og telefonen ringer i et sett. Og du har ingen mulighet til å gi innringer beskjed om hvorfor du ikke kan svare. Hva hvis du kunne gitt innringer beskjed om hvorfor du ikke kan ta telefon og samtidig gi informasjon om når du er ledig igjen? Løsningen på problemet er en funksjon i Telenor Mobilt Bedriftsnett som heter Min Svartjeneste.

Slik gjør du det

  • Først åpner du Telenor Mobilt Bedriftsnett appen
  • Trykk MIN STATUS
  • Velg en av de mange mulighetene i rullemenyen, he kan du f.eks velge MØTE
  • Her kan du velge slutt dato og klokkeslett. (Dette er det som innringer vil få lest opp når de ringer.)
  • Velg viderekobling til Min Svartjeneste.

 

Hvordan skaffe Min Svartjeneste for mine brukere

Denne tjenesten er bra å ta i bruk for deg som vil gi dine kunder litt ekstra service. Den er enkel å ta i bruk og benytte for alle de ansatte. Å kunne gi rask tilbakemelding betyr bedre kundeservice og verdiøkning for bedriften din. Min svartjeneste finner du som en del av Telenor Mobilt bedriftsnett løsning og er tilgjengelig for bedrifts-abonnenter på Telenors mobil løsning. Ta kontakt med oss dersom du vil ha tilbud, rådgivning eller hjelp til å sette opp Telenor Mobilt Bedriftsnett for din virksomhet.

 

Mobilløsninger levert av AGS

Vi leverer løsninger for bedrifter fra Telenor og Nortel med gunstige abonnement, sentralbord og god dekning. Nå kan du være trygg på at du er tilgjengelig for kundene dine.