I innlegget skal du få se hvilke priser du kan få på løsning og mobilabonnement med full Telenordekning hos Norges raskest voksende mobiloperatør Nortel.
Rimelige priser sammenliknet med kvaliteten på tjenestene har bidratt til at Nortel på rekordtid har blitt landets 3. største mobiloperatør i bedriftsmarkedet, og i dette innlegget får du i klartekst se prisene vi garanterer deg enten du er stor eller liten bedrift.
Når du bytter til Nortel har du en perfekt anledning til å sørge for at dine ansatte får riktig abonnement, med nok mobildata, der du og tar høyde for økt databruk med 5G.
Nortel gir deg gode priser på abonnement med lite data og med mye data.
Priseksemplene du får her, forutsetter 24 måneders binding. og denne kampanjen varer ut juni, så du har fortsatt tid til å få på plass ny løsning før sommeren.
Har du lyst å prøve Nortel uten binding, så går det også helt fint.
✔️Priskampanjen varer ut juni
Med Data Rollover får du ubrukt data med inn i neste måned,
og på Nortel 6, 10 og 15GB får du også automatisk påfyll av dobbel data for 99,- kr.
Abonnementene har fri tale, sms og mms, og transaksjoner BankID er selvsagt inkludert.
Brukere hos deg som trenger ekstra datakort FÅR ett datakort inkludert i abonnementsprisen.
På abonnementet Nortel Grenseløs får du 300GB data i måneden til en fantastisk pris. 300GB data uten begrensning / 27 GB i EU til denne prisen, er et enestående tilbud til storforbrukerne
En annen potensiell fordel med Nortel, er at du får tjenesten Fakturakontroll helt kostnadsfritt på kjøpet.
I løpet av et år kan du si opp inntil 20% av abonnementene, uten at det påløper brudd.
Dette er en veldig grei ordning.
Har dere binding hos dagens operatør så kan dere få bruddstøtte fra Nortel.
Hovednummer og løsning for 99,-/mnd
For totalpris 99 kroner for bedriften din, får du hovednummer og løsning med alt du trenger.
Bedriftsnettbrukere koster 29,-/mnd, og gir brukeren tilgang på mye god funksjonalitet i Nortel-appen.
Hvis du er opptatt av god mobildekning, rikelige datapakker, lave priser, god samhandling og topp service, er Nortel en god match.
Bedriften din får en egen dedikert kontaktperson hos AGS, som reduserer administrasjon for dere, og gir dere support gjennom hele kundeforholdet.
Dette kan du gjøre ved å ta kontakt med en av våre kunderådgivere. De er klar til å hjelpe deg i gang så du og bedriften din får en rimelig og enkel mobilhverdag.
Dersom du har noen flere spørsmål som ikke ble besvart i dag om mobilabonnement eller skulle det være noe annet du lurer på er det bare å ta kontakt med oss på telefon eller på E-post.
E-post: paal.bjerknes@ags.no eller på Telefon: 33 29 10 00