SharePoint kan gi bedriften din et skikkelig løft i organisering og strategi.
I denne artikkelen skal vi forklare hva du betaler for i en SharePoint løsning fra AGS - IT Partner.
Interessen rundt SharePoint øker stadig og på hvert eneste kundemøte får vi spørsmål om hva en SharePoint løsning koster. Svaret er ofte «Det kommer an på».
Jeg ser at dette svaret ikke er godt nok.
I dette blogginnlegget vil jeg vise deg hva du må betale for en funksjonell og brukervennlig løsning.
Denne gangen beskriver tar jeg for meg den vanligste casen hvor kunden ønsker å bruke SharePoint for dokumentlagring i sky. Neste gang skal du få se timeforbruk for andre typer SharePoint løsninger.
Si at du har en lokal server hvor alle dokumentene ligger.
Du ønsker å flytte alle dokumentene til SharePoint og lurer på hva dette vil koste.
I denne casen ser vi ikke på noen konkret bransje men beskriver generelt hvilke aktiviteter denne jobben vil innebære og hvor mange timer de forskjellige aktivitetene vil ta.
Gjennomsnittlig antall timer som vil gå på et sånt prosjekt er 25 timer.
"Dette er et eksempel på en prosjektplan og timeestimat som kunden får før vi går i gang"
Din start side vil se f.eks slik ut:
Vi opplever at når kunden tar i bruk SharePoint ser kunden mange nye muligheter.
Ofte kan det være ønsker om å legge til nye moduler som f.eks elektroniske skjemaer, sjekklister, HMS modul eller lage et kvalitetssystem på SharePoint. Hva disse modulene kan koste vil jeg fortelle i mitt neste blogginnlegg.
Kom igang med SharePoint i dag:
SharePoint kan være en god hjelp for din bedrift når det kommer til strategi og planlegging.
Hvis du har noen flere spørsmål rundt SharePoint er det bare å kontakte meg.
Kunne du tenke deg å få hjelp til å komme i gang med SharePoint for din bedrift?
Her finner du 3 fint tips som du kan bruke til å gjøre arbeidde litt lettere for deg og dine kolleger.
Ta kontakt med oss dersom du vil vite mer om hvordan du kan sette opp en SharePoint løsning for din bedrift.
Sharepoint er en skybasert plattform som lar deg samarbeide, dele og administrere dokumenter, prosjekter og informasjon på en enkel og sikker måte. Med Sharepoint kan du opprette og tilpasse intranett-portal, arbeidsområder, lister, dokument-biblioteker og mer. Du kan også integrere Sharepoint med andre Microsoft-produkter som Teams, Outlook og OneDrive. Enten du jobber hjemmefra, på kontoret eller på farten, kan Sharepoint hjelpe deg med å holde deg organisert, produktiv og oppdatert, på kontoret eller på farten, kan Sharepoint hjelpe deg med å holde deg organisert, produktiv og oppdatert.