I artikkelen skal du få se noen smarte triks til hvordan du kan oppdatere og endre epost signatur i Outlook. Og har du akkurat fått ny jobb er ofte en av de første oppgavene å få på plass den nye bedriftens epost signatur. Sjekk ut disse 3 triksene.
I de fleste tilfeller er det enkleste bare å kopiere signaturen fra en av dine nye kolleger. Få noen til å sende deg en epost med bedriftens signatur.
Nå kan du opprett en helt ny og tom epost i Outlook.
Her ser du at bedriften har lagt inn lenke til LinkedIn profilen til den ansatte i signaturen ,
Det kan være smart slik at kunder eller kontakter kan bli bedre kjent med deg og innholdet fra bedriften som du deler.
For å endre på lenken i epost signaturen, markerer du bare lenken slik som vist på illustrasjonen nedenfor og trykker på <Link ikonet> her til høyre på bildet.
Nå henter du bare adressen fra linkedin-profilen din og limer den inn i feltet som du ser her. Trykker <OK> for å bekrefte informasjonen.
Et annet triks er å lime inn epost signaturen inn i et Word dokument og legge den f.eks i Microosft Teams slik at alle har tilgang til en mal med standard på hvordan epost signaturen skal se ut i bedriften.
AGS IT-partner har spisskompetanse i implementering og support av Microsoft 365. Vi hjelper deg med skreddersydde løsninger som kan øke produktiviteten og datasikkerheten i din organisasjon med de samme prisene som hos Microsoft.