På vårt kundesenter får du den hjelpen du trenger til bedriftens it-behov.
Trenger du support og bistand kan vi rykke ut til deg eller hjelpe deg over telefon eller med fjernstyring av din pc.Vi har også en dropp-in tjeneste der du kan levere maskinen inn til feilretting, rens eller oppgradering og samtidig få en lånemaskin av oss slik at du får jobbet videre.
Vi har også en stab med lang erfaring som kan gi deg rådgiving på innkjøp og design av nettverk, server eller løsninger. Du kan booke installasjonshjelp til pc, server eller programvare. Eller du kanskje trenger hjelp til å finne de riktige Microsoft lisensene eller vil legge til en ekstra e-post bruker på ditt Office 365 abonnement. Du kan også bestill pc og annet utstyr til gode priser.
Vi jobber aktivt med å løse ditt dataproblem
I AGS kundesenter jobber vi aktivt med å løse dine henvendelser.
Vi som jobber på kundesenter har bred kompetanse på Windows operativsystem, Office 365, antivirus og det meste som du kan trenge hjelp til. De vanligste jobbene AGS kundesenter utfører er brukerproblemer rettet mot feilmeldinger på programvare eller i Windows. Du kan få hjelp med PCer som ikke starter opp eller bistand til å rengjøre og redde maskiner som har blitt infisert med virus.
Vi tar gjerne en prat over telefonen dersom du trenger hjelp med installasjon eller oppdatering av programvare.Med våre fjernstyringsverktøy kan vi hjelpe deg direkte på din maskin slik at du raskere får løst ditt dataproblem.
Vi gjør vårt beste for å følge mottoet til AGS kundesenter; «alltid inne, klar til å hjelpe.»
Trivelige og hjelpsomme.
Jeg synes det er viktig å møte hver dag med et smil, dette gjør det mye lettere å hjelpe deg når kanskje arbeidsdagen din har stoppet helt opp. AGS Kundesenter skal være tilgjengelig for nettopp deg, når du trenger det.
Les mer om vårt kundesenter på vår hjemmeside.
Du kan få hele ditt behov for support og it-tjenester dekket med en serviceavtale.
Hos oss kjøper du en timebank, klippekort etter hvor mye du faktisk
trenger. Vi vet at ingen bedrifter er like, noe er store andre
er små og alle har man et ulikt behov for it-tjenester.
Men hos oss kan du starte med 5 timer som du kan benytte til support, installasjon eller opplæring.
Behovet og hva de skal brukes til bestemmer du.
Du kan bestille eller lese mer om vår serviceavtale her.
Erik Alexander Engebretsen
Teknisk supportleder kundesenteret
AGS dinitavdeling.com