AGS Bloggen

Hvordan legge til ukenummer i Outlook kalenderen

Skrevet av Alexander Renberg | 12. februar 2016

 

Hvorfor finner du ikke ukenummer i Outlook kalenderen?

Har du noen gang irritert deg over at du ikke finner ukenummer i kalenderen når du skal
legge inn en avtale? Du blir f.eks. bedt om å finne en ledig dag for møte i uke nr. 19, så viser det seg at det nesten umulig å finne ut hvilken uke dette er. I dagens tips viser vi deg hvordan du kan legge inn ukenummer i Outlook. Dette gjør det mye enklere å finne ukenummer. Nå ligger alle ukenumrene på venstre side i kalenderen din slik at du alltid har oversikt.

Slik gjør du det

I Outlook velg er du først å gå på fil menyen. Nå velger du alternativer og i ruten velger du så kalender.
I kalender innstillingen scroller du litt ned og her finner du innstillingen for uke numre.

 

Få Microsoft 365 levert av AGS

AGS IT-partner har spisskompetanse i implementering og support av Microsoft 365. Vi hjelper deg med skreddersydde løsninger som kan øke produktiviteten og datasikkerheten i din organisasjon med de samme prisene som hos Microsoft.